Boskovická spojka

O podzemním nádraží jsem nikdy neuvažoval - to je samozřejmě u takové retro organizace, jakou SŽDC je neobhajitelné a neufinancovatelné. Tam se pracuje pořád ze setrvačností nákladního vlaku o 89 vagonéch a třech tažných lokomotivách. Oni mají za úkol dotáhnout koleje a zbytek je (slušně řečeno) tak nějak netrápí.

Abychom si rozuměli, já jsem uvažoval o něčem takovémto (viz. níže)
Nádraží, resp. kolejistě tak, abychom komfortně podešli silnici u hotelu Slávia. Původní budova nádraží by se ponechala a pouze ke kolejím by se sešlo směrem dolů a nebo nadchodem v úrovni terénu původního nádraží.
Hloubka zářezu by pro představu mohla být něco podobného, jako je teď budova nádraží vůči ulici Nádražní, jen to stejné ještě směrem od úrovně ulice dolů - což není nikterak dramatické, myslím.
Pro lepší názornost přikládám rychlou hand made skicu (doporučuji opět kliknout na obrázek - ať jej vidíte v plném rozlišení)

3 Likes