Hybridní pohon vlaku by měl velký přínos v tom,že by se dal realizovat mimoúrovňový přejezd u Slavie. Jak jsem již uvedl,výška pro elekrifikovanou trať pod mostem je min.6,5m, pro hybridní stačí jen 4,8m.V tomto případě by se dala trať zahloubit jen 4,5m místo 7m, což je ideální výška pro bezbariérový podchod pod silnicí mezi nástupišti a rampou v parčíku u alberta.Tím by se vyřešilo bezbariérové propojení vlakového a autobusového nádraží.Nadjezdem u Slavie ,který by bylo nutno zvýšit cca o1m by se dal realizovat i obchvat města přes kruháč u nemocnice.Další otázkou je,zda využít stávající tratě přes Skalici bez přestupu-do Skalice na elektřinu a do Boskovic na baterie-levnější varianta,nebo přímo - dle projetu,ale odbočka do Boskovic na baterie.Využitím hybridní soupravy a skloubením projektů by bylo pro Boskovice největším přínosem.
1 Like