V mém návrhu bylo zkloubení tří hlavních dopravních uzlů - vlakové nádraží,autobusové nádraží a obchvat města.Hlavním bodem bylo mimoúrovňové křížení ,bez kterého je obchvat plánovaný přes kruháč u nemocnice jen utopie,protože v případě spuštěných závor je silnice kolem nemocnice neprůjezdná včetně kruhového objezdu a obchvat nefunkční.Další výhoda zapuštěného vlakového nádraží by bylo propojení s autobusovým nádražím podchodem.Ten by navazoval na plánovaný podchod pod nástupišti ,vedl pod silnicí do parčíku u alberta ,kde by končil na jedné straně parčíku schodištěm a na druhé bezbariérovou rampou.Velkým problémem tohoto řešení je přeložení a propojení inženýrských sítí v místech zahloubení, hlavně kanalizace,a příliš velké a dlouhé zahloubení tratě.To znamená podstatný zásah do projektu,na kterém by se muselo podílet tím pádem i město!Bylo by to funkční řešení,ale v daných podmínkách neproveditelné jak jsem již zmínil minule.